PROHLEDAT

Chalupa Milana

Podrobný popis objektu

Poloha a dosažitelnost
Trasa k chalupě Milana: Směrem od Šumperka pokračovat přes celé Velké Losiny. Na konci obce (u hřbitova) se nepokračuje směrem na Jeseník, ale odbočí se mírně doleva směrem na Bukovice. Asi po 600m se odbočí doleva na ulici Žižkova a na jejím konci se odbočí doprava (ulice Zadní)a pokračuje se po ní asi 400m až k chalupě, která je na pravé straně ulice. Chalupa se nachází na kraji obce Velké Losiny v rovinatém údolí řeky Desné pod hlavním masivem Jeseníků v nadmořské výšce kolem 450m n.m. Je z ní výhled na nejvyšší vrcholy Jeseníků. Kolem chalupy je volná zástavba, přilehlý velký zcela rovinatý, udržovaný a oplocený pozemek (1500m2). Chalupa je ideálním startovním bodem jak pro zimní, tak letní turistiku. Největší lyžařská střediska jsou od chalupy vzdálena od 5 do 30km. Před chalupou je možnost parkování 5 aut.
Vybavení a služby
V chalupě je přízemí zcela bezbariérové se vstupem přes prostornou verandu. Dále je v přízemí menší ložnice (3), koupelna s WC , vanou a sprchovým koutem. Další WC s umývadlem je v technické místnosti. Přízemí tvoří dále prostorná kuchyň s kuchyňskými kamny na dřevo, světnice, letní veranda a herna. Celé přízemí pokrývá keramická dlažba s podlahovým plynovým topením. V rohu světnice je také další postel. V centru kuchyně je umístěna také vnitřní jednotka tepelného čerpadla (topení i klimatizace). Kuchyň je velmi dobře vybavena nádobím, příbory i kuchyňskými spotřebiči (elektrický sporák, mikrovlnná trouba, myčka nádobí, automatická pračka, dvě ledničky, espresso na kávu. V každé místnosti TV(6) s připojením k internetu, WIFI rychlým a spolehlivým internetem má pokrytí v celé chalupě. V podkroví jsou tři samostatné a neprůchozí ložnice (6+4+3)a koupelna s WC a sprchovým koutem. K dispozici je také dětská postýlka a dětská židle.

Pobyt se psem: Je možný

Wi-Fi Internet

Rekreace a služby v okolí
Historické a lázeňské město Velké Losiny s nádherným renesančním zámkem (2km)a kostelem sv. Jana Křtitele s hrobkou šlechtického rodu Žerotínů (1km), světoznámá původní ruční papírna (1,5km), lázně Velké Losiny včetně nového termálního aquaparku - THERMEPARK. Chalupa leží až na okraji Velkých Losin, není zatížena hlukem spojeným s velkou návštěvností Velkých Losin v průběhu celého roku. Nejbližší potraviny a restaurace jsou od chalupy vzdáleny 1km. Lyžařská střediska: Loučná nad Desnou(www.skimapa.cz) 5km, nový skiareál v Koutech nad Desnou (www.kouty.cz) 10min - 9km, skiareál Přemyslov (www.skipremyslov.cz) 10km, Červenohorské Sedlo (www.cervenohorskesedlo.eu) 15km, Ramzová (www.bonera.cz) 25km. Dalším pozoruhodným objektem, který se nachází v blízkosti je přečerpávací vodní elektrárna (www.dlouhe-strane.cz) Dlouhé Stráně (12km). Nejbližší větší město je Šumperk (10km) a Jeseník (35km).